Almost there...

Van 7 maanden naar 7 dagen. Na al die tijd vooruitkijken, zit ik over een week in het vliegtuig. Komende dagen neem ik afscheid van mijn klas. 32 unieke kinderen die allemaal op hun manier iets voor mij betekenen en mij iets geleerd hebben. Ik wens mijn collega's een fijne vakantie, pleeg wat laatste telefoontjes, knuffel op het vliegveld mijn ouders nog één keer en laat dan alles achter op me alleen nog maar te richten op mezelf. De batterij opladen, nieuwe indrukken opdoen, weer een droom waarmaken...



Afgelopen weken hebben vooral in het teken gestaan van het afronden van mijn studie en het schooljaar, met tot gevolg dat Canada een beetje naar de achtergrond verdween. Gelukkig vond ik vorige week wat tijd om in ieder geval nu echt wat hotels te boeken en een auto te reserveren. Ook dit weekend staat nog even in het teken van rapporten schrijven en het aanpassen van mijn scriptie, maar heb ik bewust tijd vrijgemaakt om samen te zijn met mensen die belangrijk voor me zijn.

Hoewel 6 weken voor een echte wereldreiziger misschien vergelijkbaar is met een stedentripje, vind ik het toch wel heel fijn om de mensen die me dierbaar zijn nog even te zien voordat ik vertrek. Vorig weekend was Ellen hier om me nog even op weg te helpen met mijn scriptie, ging ik onverwachts sushi eten met Oma, at ik donderdag met Linda heerlijk bij de Italiaan en werd ik vandaag door Linsey verrast met een heerlijke high-tea. Dit jaar is ons 'afscheid' extra bijzonder omdat ik over 7 weken pas weer kan zien hoe haar (nu 28 weken zwangere) buik gegroeid is! Linsey gaf me vorig jaar voor mijn reis naar Thailand een armbandje met een hamsa ter bescherming. Vandaag zette ze de traditie voort met een klavertje vier. Aan mijn rugzak bungelt van Linda een lieveheersbeestje en zo heb ik onderweg toch stukjes thuis bij me!



Tijdens mijn reis zal ik proberen jullie weer op de hoogte te houden van mijn ervaringen. Ik heb gemerkt hoeveel mensen meegenieten van mijn belevenissen daar en het blijft een heel fijne manier ook op mijn eigen gedachten op een rijtje te zetten. Ik wens jullie allemaal een heerlijke zomer, tot gauw!

Reacties

  1. Een hele goede reis en heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De komende jaren komen er hopelijk nog heel wat armbandjes bij. Lieverd, geniet van deze welverdiende reis. Een reis waar je al zo lang van droomt. Ik zal ook dit jaar weer genieten van al je verhalen. Pas goed op jezelf, en laat die droom uitkomen. xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey meis,
    Geniet van je reis! Laat alle drukte achter je en kom lekker tot rust! En uiteraard weer veilig thuis komen!

    Dikke kus en knuffel
    Yvonne en Léon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Laat hier een berichtje voor mij achter

Instagram